Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Rezolucija o Srebrenici štetan i besmislen potez

Komentari (12) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 12 januar 2010 00:40
Goran Cvetić
Slažem se sa g. Vukadinovićem. Ono što je takođe sporno je tajming. Jer, suđenje Radovanu Karadžiću počinje 1. marta, pa bi usvajanje takve rezolucije bilo izuzetno štetno za njegovu odbranu, a možda čak i povreda prezumpcije nevinosti. U svakom slučaju, to bi bio atak na njegovo pravo na odbranu i fer sudjenje u Hagu. Zašto se nekome žuri sa ovim baš pred to sudjenje, nije jasno. Treba pustiti dr Karadžića da baci svetlo na ono što se dešavalo u Srebrenici. Zapadni analitičari i tvrde da će njegova odbrana biti veoma neugodna za neke zapadne aktere rata u BiH. Ne bi li bilo bolje sačekati i videti šta dr Karadžić ima da kaže u svojoj odbrani u vezi Srebrenice?

Pored toga, naš bivši Ministar odbrane dr. Zoran Stanković je patolog koji je bio na terenu, tačno zna broj žrtava i više puta je veštačio u Hagu. Stoga on mora biti konsultovan.

Ali, kao što rekoh, donositi deklaraciju sada bi bio najbrutalniji mogući atak na pravo na odbranu dr. Karadžića u Hagu! Stoga tajming deluje čak i zastrašujuće sa aspekta humanosti i prava.

Slobodan Milošević je izručen Hagu mimo Ustava i zakona i tamo je preminuo. Sada se sprema rezolucija o Srebrenici, baš kada dr Karadžić treba da počne svoju odbranu. Čudno...Zastrašujuće...Kakav nemar!
Preporuke:
0
0
2 utorak, 12 januar 2010 01:24
Ultravisitor
Sta je Srbija do sada uradila da je smisleno i korisno? Uvela sankcije na Drini? Ja mislim da je deklaracija o Srebrenici korisna jer ce konacno otrezniti Srbe u Bosni, i u Hercegovini, koji vole Srbiju vise od Srbijanaca. Resice ih velike zablude! Stoga, zivela rezolucija o Srebrenici kormilara srpskog parlamenta Jelka Kacina.

Mirdita srbijanski parlamentarci!

Zivela Republika Srpska moja jedina otadzbina!!!
Preporuke:
0
0
3 utorak, 12 januar 2010 09:57
simonida
ne bi želela da vređam BT, ne bi moderator to ni objavio ali mi je JEZIVO SMEŠNO kako sledi svoje gazde!iako više ne verujem Nikoliću ni reč mislim da nije toliko lud da prihvati Deklaraciju jer koliko vidim on se bori za BIRAČE i to mu je jedino u glavi;čista matematika: birači plus dovoljan broj=VLAST, kada NIKOLIĆ dođe ako dođe, hvataćemo se zlja ono malo preostale kose!o Srbiji ćemo drugi put!i još nešto mi se mota po glavi: kako je krenuo BT će postati večan kao MILO a onda posle nekoliko provedenih godina " u raju" koji su nam napravili BT,Šutanovac i ini a kojeg će sigurno isto tako REFORMIRAT doći će na red i DEKLARACIJA ili ako hoćete REZOLUCIJA o KIM....dragi moji SRBI! vaša simonida
Preporuke:
0
0
4 utorak, 12 januar 2010 10:25
Brane
Srbiju ce uvek deliti a poznato je ko je deli i sa kojim namerama sve dok Srbija ne zaboravi svoju tradiciju i sve dok nebudu unistili duh naroda srpskog...
Preporuke:
0
0
5 utorak, 12 januar 2010 12:43
uzgred
Verujem u dobre namere predlagača rezolucije, ali mislim da je njegova procena loša i da je usvajanje rezolucije o Srebrenici loš, štetan i besmislen potez i da neće doprineti procesu pomirenja u regionu...

Samo neko glup može misliti da je to dobra namera.
A pošto verujem da to nije baš toliko, onda je "dobra namera" naređena ODOZGO!
Preporuke:
0
0
6 utorak, 12 januar 2010 12:57
milanko
Sve izneto u ovom kratkom sapstenju ili intervju je ok. Potpisujem.

Predlog,

hajde da se organzije jedan okrugli sto o Srebrnici ..da se pozovu kompetentni sagovornic... ljudi iz vojske Republike Srbske koji su tamo bili.. i izjave Holadnjana...i zjave stranih novnara... i izjave muslimana... i Nasera Orlica...

I hajde da se vise ne licitra ..da se ne prica samo sa jednog aspekta.. hajde da bude realno.. hajde da se vidi... sta je bilo u Kravicama.. hajde da se vid sta se desavalo ui Potocarim.. sta se desavalo godnama oko Srebrnice... sta je izjavio Erdemovic... I na kraju da svako ima stav o tome...

Onda cemo lako o rezoluciji....
Preporuke:
0
0
7 utorak, 12 januar 2010 13:13
BV
Slazem se sa g. Vukadinovicem da je danas donosenje rezolucije o Srebrenivi stetan i besmislen potez uz svo uvazavanje zrtava.
Svaki zlocin je za osudu a svakako i srebrenicki.
Smatram da Srbi treba da uvedu 10-ti travanj kao datum kojim ce obelezavati genocid.
Taj datum je izvor mnogih stradanja na ovim prostorima i dok se konacno i jasno i to ne prikaze i pobroje sve zrtve hercegovackih jama, crkve u Glini, dece Kozare,itd uvek ce se neko na nekoj strani osecati ostecenim.
Takodje treba realno i ozbiljno sastaviti spiskove svih stradalih na svim stranama ovih prostora u ratovima i posledicama ratova u dvadesetom veku koliko je to moguce tacnije.
Tek onda se moze govoriti o rezolucijama i datumima koji ce imati autoritet.
Preporuke:
0
0
8 utorak, 12 januar 2010 13:50
Aksentije
", jer to što je sud rekao da država Srbija nije kriva, iz ugla posmatrača sa strane ništa ne znači, pošto on ne pravi razliku između Srbije i bosanskih Srba". Ako nema razlike onda im ne bi bio problem da se ujedinimo i budemo jedna država?
Preporuke:
0
0
9 utorak, 12 januar 2010 16:57
BL RS
Pod hitno treba organizovati okrigli sto o Srebrenici i ne dozvoliti da ovakav diktat koji je Tadić od nekoga dobio prođe! Poslednjih dana se na RTRS - u pojavila žena koja jasno svjedoči o tome da joj "Majke Srebrenice" i još neka udruženja prijete i onemogućiju da dobije primanja koja joj po zakonu sleduju za poginulog muža, a sve zbog toga što nije željela da ga po njihovom nalogu sahrani u Potočarima. Nije htjela jer nije stradao jula 1995. već mnogo ranije. Priča polako počinje da se odmotava, javno se govori o mislim 23 lica muslimanske nacionalnosti koje je Naser Orić lično ubio jer su bili protiv njegovih postupaka, svi oni takođe su na spisku stradalih jula 1995. Zašto se zanemaruju svjedočenja holandskog bataljona...? Nekome je izgleda u cilju da se sve to zaustavi i zacementira već postojeća istina koja je nekome za nešto potrebna!
Preporuke:
0
0
10 utorak, 12 januar 2010 18:09
Dragan
DS i Boris Tadić predlažu dve rezolcuije.
Jedna za manje vredne srpske i sve ostale zrtve,a jedna samo za ztrve u Srebrenici?Pravdo ima li te, posle svih stradanja i dvostrukih arsina "medjunarodne zajednice", sada ni u zrtvama nismo jednaki i to pred sopsvenom državom!
Preporuke:
0
0
11 utorak, 12 januar 2010 18:46
Goran Cvetić
Evo šta predviđa naš Zakonik o krivičnom postupku u čl. 3. i obrazloženja šta bi značilo donošenje te deklaracije u pogledu prava dr Karadžića u Hagu:

Pretpostavka nevinosti
Član 3.
(1) Svako će se smatrati nevinim dok se njegova krivica ne utvrdi pravnosnažnom odlukom nadležnog suda.
(2) Državni organi, sredstva javnog informisanja, udruženja građana, ličnosti iz javnog života i druga lica, dužni su da se pridržavaju pravila iz stava 1. ovog člana i da svojim javnim izjavama o krivičnom postupku koji je u toku ne vređaju druga pravila postupka, prava okrivljenog i oštećenog, sudsku nezavisnost i nepristrasnost.

E sada, ostavljam svima da zaključe da li bi ta deklaracija u ovom trenutku bila protivna navedenoj zakonskoj odredbi. A za pametnog čoveka i komarac je muzika.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 12 januar 2010 19:58
...
Ma sve je posledica toga što je sve počelo polako da se otkriva pa se sad, da bi se to sprečilo, pribegava svakakvim sredstvima! Sa rezolucijom(nadam se da se ipak neće usvojiti) ili bez nje istina će se saznati. Laž ne može da postane istina, ma koliko je ponavljali i ma koliko rezolucija usvajali!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner